Furnizorul afacerilor sustenabile

SISTEME EXPOZITIONALE
AFISE, BANNERE, ROLLUP-uri, MESH-uri, AUTOCOLANTE

Produse
Total fara TVA
0
0,00
Coş Comandă

CELE MAI VANDUTE

Sistem roll-up economic are dimensiunea de 85 x 200 cm, [..]

130,00 RON


Afise A2 imprimate color pe hartie Blue Back. Afisele [..]

7,00 RON


Imprimare banner simplu fata cu finisaje [..]

80,00 RON


Etichete autocolante format A6 imprimate color cu cerneala [..]

0,45 RON


Placute cu loc de parcare personalizate, realizate din [..]

29,00 RON 35,00 RON


Banner Roll-Up profesional cu dimensiunea de 85 x 200 cm. [..]

140,00 RON


Sistem Roll-Up dubla fata cu latime de 85 cm si inaltime de [..]

360,00 RON


Suport meniu tip T format A5 realizat din plastic [..]

360,00 RON


Sistem de expunere pliabil cu suprafata foarte mare de [..]

1.600,00 RON


Rame click format A3, realizate din profil de aluminiu [..]

41,00 RON


Cum cumpăr

Folosind meniul din stanga, navigaţi prin categoriile de produse. Odată ce aţi găsit un produs care se potriveşte dorinţelor dumneavoastră, apăsaţi butonul "Adaugă în coş" pentru a-l adauga în coşul de cumpărături.

Veţi fi direcţionat în pagina coşului de cumpărături, unde aveţi posibilitatea să revedeţi lista produselor, să actualizaţi cantităţile pe care intenţionaţi să le comandaţi sau să renunţaţi la unul sau toate produsele selectate. Fiecare produs are o cantitate minimă pe care o puteţi comanda, în funcţie de cantitate fiind stabilit preţul.

Odată hotărâţi asupra produselor pe care doriţi să le comandaţi acţionaţi butonul "Trimite comanda". În pagina următoare trebuie să completaţi datele referitoare la cumpărător, date care vor fi folosite la facturare. Dacă doriţi să puteţi urmări ulterior comanda, să vizualizaţi istoricul comenzilor sau să modificaţi datele personale trebuie să completaţi datele rerefitoare la "Utilizator" şi "Parolă". În felul acesta se va creea un cont asociat datelor introduse de cptre dumneavoastră.

După ce aţi completat corect datele referitoare la Cumpărător şi la Reprezentant la acţionarea butonului "Plaseaza comanda" va fi generată automat o Notă de comandă cuprinzând produsele alese de către dumneavoastră.

Veţi primi înştiinţarea şi pe email-ul furnizat. După plasarea comenzii veţi fi contactat în cel mai scrut timp de unul dintre consultanţi pentru stabilirea detaliilor suplimentare.

Pentru ca Nota de comandă să fie considerată Comandă fermă trebuie să o semnaţi, să o stampilaţi şi să o trimiteţi fie prin fax la numărul 0332.803.521 sau pe email la adresa comercial@galaxydesign.ro. Odată trimisă Nota de comandă semnată şi stampilată, pentru a putea fi dată în producţie, sunteţi nevoiţi să achitaţi 50% din valoare cu TVA.

Termenul de livrare este cuprins între 3 şi 14 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii şi a Bunului de Tipar (BT). Data de livrare va fi comunicata dupa stabilirea tuturor detaliilor legate de personalizare în funcţie de tiraje, de complexitatea imprimărilor, etc..